whateva....^_^

Annyeonghaseyo...
Mownink...
Holla....

Mr. Blog...
Macam biase story random je...

Ari nie aku blogging dalam kete lagi...
Now aku ade kat gua musang baru lepas breakfast...
Semalam aku sampai raub dalam pukul 12....
Pagi nie aku bertolak dari raub pukul 6 pagi....
Awalkan? Nak buat macam mane dah kelantan tu jauh sangat...
Nak sampai kat machang je take time...

Blog,

Besok dah mula la pembelajaran aku kat uitm...
Besok aku ade tiga class..
IMD 102, BEL and IMD 103...
Huh! memang penat...
Dari pagi sampai petang...

Blog,

Ayah dah suruh aku beli ticket balik raya awal-awal...
Takut ticket abiz..
Nak naik flight ke bus?
Tapi aku dah survey ticket flight.
Aku survey airasia je...
Bus aku belum survey lagi...
Untuk aku balik klang nanti mesti la ada kawan...
Manelah aku berani naik sorang...
Lebih-lebih lagi bus!!!
Kalau flight tu aku rase okey lagi kot!!!
Selamat!!!
Selamat ke naik flight??
Aku rase memang selamat... sebab ade kat atas awan...
Hehehehe... :)

Blog,

Kali nie aku bawak banyak stock makanan untuk aku kat sana...
Ade Oligo, Vico, Koko Krunch, Biscuit and Maggi Hot Cup plus dgn mineral water tesco..

Blog,

Puase dah nak dekat nie...
Aku pown blum abiz ganti puase lagi..
Aku ade lagi 2 hari nak ganti nie...
Hurm!!! Bile agaknyer aku nak ganti yek???

Blog,

Nak tahu something tak?
Jam J.Bovier aku tali dye dah nak putus...
Jadi kali nie aku balik uitm tak bawak jam tu...
Nak order tali dye...
Kene tunggu 3 weeks...
Hurm! Jadi aku tinggalkan je kat rumah...
Nanti suruh ayah order tali jam tu...
Maybe time raya aku boleh pakai jam tu la...
Hehehehe... Ganas tak aku pakai jam tu?
Agaklah kot!!!

Okey la blog...
Aku stop sampai sini je lah..
Nanti story morry lagi okey...

Adios!!! Bye!!!!

No comments:

Post a Comment