Suka-suki Aje!

Holla,

Blog.... Mr. Blog sihat tak? Jgn sakit tau... nanti susah aku nak jaga...

So, story for today....

Mr. Blog,

Aku dah spend sebanyak RM1879.41!!!!
Baru empat hari aku balik Klang... Sebanyak tu dah aku blanja kat sini.
Macam2 aku beli... Dari clothing aku sampai la ke personal care aku....
Itu blum lagi masuk barang yg blum ltk dlam list...
Even, selama empat hari aku kat sini aku blum pun kire brape bnyk dah my parents blanja i mkn...
Brape bnyk agaknyer yek!!!
Selama empat hari nie...
Aku asyik sgt lps rindu kat pizza, mcd, subway and etc...

Blog,

Tadikan aki dgn wan blanja aku mkn pizza....
Blog nak tahu tak?
Brape total mknan mase dinner pizza tadi?
RM100++.....
Hehehe.. sume aki yg bayar...
Tak pe... Memang diorang nak blanja aku mkn pun sebenarnye...
Jadi aku on je la...

Blog,

aku ade brape ari je lagi nak balik semula kat klantan...
Aku rase macam x puas lagi duduk kat sini...
Aku rase seminggu tu mcm sekejap sangat....
Terlalu singkat utk aku...
Aku memang tak puas lagi nak duduk kat rumah...
Aku nak duduk dlm bilik aku lame-lame sikit...
Nak biarkan air-cong bilik aku menyejukkan aku yang sering kepanasan nie...
Cepatnyer mase...

Blog,

Nanti aku balik raye...
Aku naik flight balik Klang...
Cepat sikit sampai sini... daripada aku naik bas...
Aku rase panas buntut aku duduk dlm bas.. 12jam tu....
Kalau naik flight aku rase 2 jam dah sampai kat sini...
Aku dah survey dah flight ticket...
Tapi aku tak tau nak ambik ticket pukul bape?
Pening, pening kepale aku skarang nie...

Blog,

Aku rase nak makan secret recipe la plak...
Teringin beef lasagne la...
Kat sana susah aku nak dpt makan sume nie...
Kalau nak kene pegi kota bahru...
Jauh la...
Kalau kat machang...
Ade KFC je... naik jemu dah aku makan KFC...
So, kat sini aku tak masuk pown kedai KFC..
Sebab kat sana aku boleh dapat KFC kat machang...

Okey la blog...
Aku citer sampai sini je la...
Nanti aku story lagi yek...

Gudnite!!!

Adios!!! Bye!!!

No comments:

Post a Comment