Story of My Life.... (-_-)!

Holla,

Hey Blog! Miss me tak?

Wah! dah masuk bulan july la Mr. Blog!!! That's mean aku ade lagi 2 minggu nak balik Klang.
Tak sabarnyer.......

Hurm... ari nie aku nak share story ape yek Mr. Blog? [thinking mood]....

Okey la.. aku share story ape yang aku buat selama 3 hari nie...

Hari Khamis, Jumaat dan Sabtu, aku ade program MII. Nak tau ape MII tu?
MII stands for Majlis Induksi Image. Image tu name persatuan Pengurusan Maklumat. Memang aku enjoy la... Dekat sini baru aku dapat kenal dengan kawan-kawan yang sebelum aku kenal selama nie. Ye la.. aku pun masuk lambat kan kat UiTM!!! Mana lah aku nak kenal diorang sangat. Hehehehehe.....

Blog! Nak tau something tak!

Semalamkan The Red Warriors datang kat UiTM Machang... :)
Diorang main bola kat padang bola UiTM. Sebelah je dengan kolej aku.... Dari dalam bilik pun boleh nampak diorang semua main. Lucky kan sebab dapat kolej dekat dengan padang bola.... :)
Tapi semalam memang crowded habiz la padang tu. orang luar pun ramai datang tengok. Siap bawak satu family lagi!

Blog!

Hari PM datang sini. Sini tu kat mana?
Kat UiTM Machang la....
Aku tak tau la PM buat ape kat sini...?
Tapi aku tau memang PM datang sini...
Syiokkan!!!! :)

Blog! nak tau something tak?

Aku punye finger sakit sangat!!!!!
Finger mane?
Pointing finger aku... sakit sangat!!!
Nak tau kenape?
Semalam mase MII, senior aku ade wat game. Game dye memang best la. Aku enjoy abiz...
Tapi ade sorang budak nie sebab nak menang sangat punye pasal!!!! Dye tarik finger aku sampai berbunyi!!!
Sakit dye jangan tanye la.....
Semalam satu hari suntuk aku tahan sakit. Sakit sangat!!!!
Aku tengok finger aku macam senget je!
Patah ke?
Kalau finger aku patah!!! sampai bile-bile aku takkan maaf kan budak tu....
Jangan harap!
Aku nak pegang sudu pun sakit! Tapi aku tak bagitau dengan ummi lagi...
Kalau lambat baik.. Baru aku bagitau nanti... Setakat nie aku letak tiger balm je... Panas gler jari aku!!! Hehehe :)

Blog!

Aku dah dua hari makan dinner tengah malam. Gemuk la aku nanti!!!!
Part nie aku tak nak la citer panjang-panjang!
Anyway, aku pun dah lama tak timbang weight aku...
Kalau dulu time duduk kat rumah lagi, pagi-pagi lepas bangun tido aku mesti timbang berat weight aku brape. tapi kat sini tak de penimbang!!!!
Brape la weight aku skarang nie kan??????
menjadi tanda tanye???

Okey la blog, aku share story sampai sini je la...
Lain kali aku share lagi yek!!!!

Adios!!!! Bye!!!!!

No comments:

Post a Comment