ceritaku......

Holla,

Hye, Mr. Blog!

Hari nie aku nak share story dgn Mr. Blog pasal ceritaku....

Blog,

Lagi brape minggu je lagi kita nak masuk bulan ramadhan...
Dah nak puase dah...
Aku rase macam cepat je tahun nie...
Nielah first time aku puase sorang-sorang kat uitm...
Sebelum nie mane pernah aku puase sorang-sorang kan?
Selama nie aku puase dengan family....
Sahur pun dengan family...
Pegi bazaar pun dengan family...
Tahun nie tak dapat lah aku bukak puase dekat umah wan klang macam tiap-tiap tahun...

Blog,

Selama aku bersahur...
Aku just makan cereal dengan fresh milk...
But,.......???
Kat sini macam mane aku nak sahur kan?
Mane lah aku nak letak fresh milk aku tu....
Cereal okey lagi... Tak payah letak dalam fridge..
Tapi fresh milk tu kene letak fridge...
Susahnyer.....
Takkan tiap-tipa sahur nak makan maggi hot cup...
Itu bukan aku namenyer...
Mane ade aku makan maggi hot cup mase sahur..

Blog,

Nak tahu something tak???
Aku sebenarnyer admire someone kat sini...
Tapi aku x boleh lah nak bgtau name dye...
Aku panggil dye Mr. A...
Why???
Sebab dye awesome....
Hahahaha....
Entah lah macam mane bleh timbul nak admire Mr. A nie...
Selama sebulan setengah nie...
Hari-hari terserempak dengan dye tapi aku tak pernah nak admire dye pun...
But, lepas balik dari semester break...
Aku pun tak tahun macam mane aku boleh admire dye...
Hahahaha... bagi aku macam funny pulak! :D

Blog,

Now i really, really, really fall in love...
Love with whom?

Love with my sudoku books...
Time aku balik klang mase semester break ari tu...
Aku pegi beli buku sudoku dekat popular bookstore...
Aku siap bawak buku tu sampai klantan nie...
Hari-hari aku tak pernah tinggalkan dye...
Pegi class pun aku bawak buku tu...
Hehehehe....
Aku dah kemaruk buat sudoku..

Mula-mula aku ingat susah sangat nak main sudoku nie...
Mase aku tengok classmate aku main sudoku tu sampai concentrate giler...
Ingat susah la sangat...
Tapi, sebenarnye senag je...
Hehehehe...

Aku try main sudoku gune handphone...
Lepas aku rase best...
Aku pun belilah buku sudoku tu...
Mula-mula memang confused tahap gaban la main sudoku gune buku..
Tapi, lama-lama okey...
Laju giler aku buat sudoku skarang nie..
Hehehehe.... :D

Okey lah blog, ceritaku sampai sini je la...
Lain kali aku citer lagi yek!!

Adios!!! Bye!!!

No comments:

Post a Comment