Campus Life!!!

Holla,

Mr. Blog! How ur u???? Miss me tak?

Hurm!!! ari nie aku nak share sikit pasal campus life dengan Mr. Blog dan jugak kawan-kawan blog aku....

Campus life memang best gler!!!

Mula-mula memang aku rase susahnyer duduk kat sini...
Ye la kalau kat rumah ummi yang slalu tolong buat itu, buat ini...
Machine yang tolong basuh kan baju...
Aku duduk goyang kaki je...

Bila aku kat sini...
Everything i need to by myself!!!
Use my own money...
Washing my clothes....
And everything i need to do...

But after i make new friends, new classmate, new kolej-mate...
I enjoy with them!
Kepala diorang pun bleh tahan gler jugak!
So, now a realize memang campus life best giler...

Betul la ape yang ummi selalu cakap kat aku...
Masuk kolej swasta dengan masuk universiti awam...
Lain gler...
Now i can feel it!!!

Hurm!!! Rase campus life!!!
Memang lain gler la....
Kalau dulu mase kat skolah aku rapat dengan budak-budak satu tempat dengan aku je, but bile masuk U aku dapat ramai kawan dari pelbagai negeri....
Whoa!!! I can't imagine it!!!

Duduk dalam U totally different...
Patut la ummi dengan ayah cakap enjoy your campus life!!!!
Sebab campus life memang best!!!

Okey la sampai sini je la...
Nanti story lagi yek!!

Adios!!! Bye!!!

No comments:

Post a Comment