Lu Pikirlah Sendiri, Fara! (-_-')

Holla,

SHOCK xpression!!!!??

What? What's wrong dear!!

Hahahahaha, tak boleh tahan. :D

Kenapa tajuk aku macam itu?

"Lu Pikirlah Sendiri, Fara!"

Tak sesuai langsung.....

Tapi nak buat macammana, aku rasa tajuk itu sesuai dengan diri aku sekarang ini..

Hurm!!! okey juga tajuk macam ini untuk aku. Kalau aku ada masalah akan aku gunakan tajuk ini untuk post yang akan datang tapi berlainan cerita!!!!

Kepala aku tengah kusut!!! I'm miserable!!!!!!
Huahuahua!!!! tak ada orang boleh tolong aku...

Nak tahu kenapa?

Aku dah dapat tawaran sambung belajar. Memang happy la, sebab dapat pergi sambung belajar. Tapi satu sahaja yang menyebabkan kepala aku kusut dan rasa macam nak pecah kepala ni.

Aku tak boleh terima satu syarat dalam itu. They can't force people to do so!!!

Okey la aku dah tak boleh nak tulis lagi sebab masih kusut...

Adios!!! Bye!!!

No comments:

Post a Comment