hurm!

Holla,

Hari ini post aku yang terakhir untuk blog! Rasa-rasanya yang terakhir kot?
Hurm!!! Sebab aku dah nak pegi sambung belajar. Jauh!!!!
Dekat mana? Dekat Kelantan!!! Hehehehehe.... Jauhkan! Kat hujung Malaysia....

Aku dapat sambung belajar dekat Universiti Teknologi Mara (Uitm)
Aku dapat sambung dekat Uitm Kampus Machang, Kelantan.
Jauhkan! Hurm!!! Tapi bagus juga.... Bolehlah aku balik ke Selangor naik flight!
Naik bas? Hurm!!! Aku tak biasa la naik bas sendiri. Takut!!!!!!

Aku belum ada laptop sendiri lagi. Jadi aku dah tak boleh nak online selalu macam aku buat tiap-tiap hari...
Jadi aku tak boleh nak blogging selalu dah! Mesti aku miss nak blogging... :'(

Oh yeah! Aku lupa nak bagitahu kursus apa aku dapat dekat Uitm kan?
Aku dapat buat Diploma Pengurusan Maklumat!!!
Hebatkan....

Aku kenalah biasa-biasakan diri dengan suasana dekat Kelantan.
Kenapa?
Sebab suasana dan cara aku yang duduk dekat Selangor nie mesti berbeza habis dengan cara kat Kelantan. Betul tak?
Tapi tak pa lah. Dah dapat masuk U tu pun dah cukup bagus... :)

Take time Fara!!!!!!!!!!!!!!
Comfortable with new environment!!!!

Mesti aku rindu dengan Jeans aku dan juga dengan satu-satunya benda yang aku sayang..........
Jeng...jeng...jeng...

WINNIE THE POOH!!!!!!!!!!!!!!!! teddy bear besar kesayangan aku!!! :'(

Okeylah sampai sini saja...

Adios!!! Bye!!!

No comments:

Post a Comment