character seorang Prince Charming yang menjadi Idaman pemilik Blog ini!

Hello,

Hari ini aku akan berkongsi Character-character Seorang Prince Charming yang Menjadi Idaman aku...

Kalau ada sesetengah character yang sama dengan Prince Charming anda. Baguslah! Kongsikan bersama! Hehehe...

Character Prince Charming Idaman aku adalah:-
a) Seorang yang berpelajaran tinggi
b)Seorang yang beriman
c)Seorang yang tetap pendirian
d) Seorang yang caring
e) Seorang yang sentiasa ceria, kelakar dan pandai mengambil hati
f) Seorang yang sentiasa peka dengan keadaan sekelilingnya
g) Seorang yang tidak "MEROKOK"
h) Seorang yang tidak berminat dengan MOTORSIKAL
i) Seorang yang manja
j) Seorang yang Up-To-Date
k) Seorang yang berfikiran positif
l) Seorang yang sentiasa kemas
m) Seorang yang datang dari keluarga yang berpelajaran
n) Seorang yang boleh dibawa berbincang
o) Seorang yang sentiasa murah dengan senyuman
p) Seorang yang romantik
q) Seorang yang boleh menerima keadaan fizikal seseorang tanpa menyangkalnya
r) Seorang yang rajin
s) Seorang yang suka membantu antara satu sama lain
t) Seorng yang boleh berpegang pada janji
u) Seorang yang penyayang terhadap kucing ( sebab aku minat dengan kucing )
v) Seorang yang suka melancong
w) Seorang yang memahami
x) Seorang yang tidak "BERPUTUS ASA"
y) Seorang yang bijak dalam teknologi masa kini
z) Seorang yang pandai membawa kereta ( sebab aku tak suka Prince Charming yang bawak motor)

Itulah character-character Prince Charming yang aku idam-idamkan.

Kalau boleh aku suka prince charming yang mempunyai minat dan bidang yang sama dengan aku. Kenapa? Sebab aku boleh berkongsi segala info bersama-sama dengan dia!

Itulah yang selalu aku fikirkan. Hehehehe....

Ada yang cakap aku ini FUSSY dalam pilih Prince Charming sendiri. Nak tahu kenapa?
Hehehehe..... Adalah!!!

Kerana ada lagi Character yang tidak aku senaraikan diatas. Kerana Character-character yang ini adalah simpanan rahsia aku. Hanya seorang sahaja yang tahu apa character tersebut. Hanya kawan terbaik aku sahaja yang tahu.

Hmmm.... :)
Ini sahaja yang dapat aku kongsikan disini.

Bye! Adios!!!

No comments:

Post a Comment