Benda Yang Sering Menjadi Teman Ke Mana Sahaja...

Holla,

Hari ini aku akan tulis tentang benda yang sering menjadi peneman setia aku ke mana sahaja aku pergi. Selalunya aku dengar BF la yang sering jadi peneman. Betul tak? Tapi bagi aku benda lagi seronok jadi peneman. Hehehehe :D

Ini senarai benda yang sering menjadi peneman aku ke mana sahaja...

1) Handphone! (aku ade 2 handphone. dua2 peneman setia aku)
2) Apple iPod Nano Pink (ini sudah semestinya! :D)
3) Camera (ini sentiasa berada disisi aku)
4) Laptop (kadang-kadang saja aku bawa laptop ini. Tapi mesti ada)
5) Winnie The Pooh! (teddy bear kesayangan aku)
6) Novel/Magazine/Non-Fiction Books (ini mesti ada)
7) Sweets (mesti ada. Eclipse or Skittles)
8) Kasut!
9) Bagpack/Handbag/Slingbag (semestinya :D)
10) Perfume!
11) Sikat (mesti ada dalam bag)
12) Buku Word Search! (aku suka buat word search! Best!)

Okey itu semua menjadi peneman aku...

Adios!!! Bye!!!

No comments:

Post a Comment